Szanowni Państwo,
w celu zapewnienia szybszej i sprawniejszej obsługi Pacjentów przyjmowanych w poradniach specjalistycznych, UDSK uruchomiło biletowy system kolejkowy.
Przed każdą wizytą u specjalisty należy pobrać bilet z numerkiem z kolejkomatów znajdujących się przy rejestracji do poradni (wejście od ul. Żelaznej) lub przy wejściu głównym do szpitala. W zależności od tego czy jest to wizyta pierwsza czy kolejna, należy wybrać odpowiednią opcję z Menu („Mam umówioną wizytę”- wizyta kolejna lub „Rejestracja do poradni” – wizyta pierwszorazowa).
Do wygenerowania biletu do poradni (w przypadku wizyty wcześniej umówionej) konieczne jest wpisanie numeru PESEL Pacjenta lub numeru telefonu podanego przy rejestracji, ewentualnie numeru identyfikacji pacjenta.
Zgodnie z informacją na bilecie Pacjent powinien udać się do Rejestracji Poradni lub bezpośrednio pod gabinet lekarski. O kolejności przyjęcia do gabinetu decyduje lekarz.
Przed każdym gabinetem lekarskim zamontowane są monitory na których wyświetlane będą informacje na temat harmonogramu przyjęć danej poradni.
Wprowadzony system usprawni rejestrację pacjentów i pracę poradni.
Projekt wdrożony w ramach Grantu na realizacje przedsięwzięcia pn. Dostępność Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego.
