szybki kontakt
tel. +48 85 745 05 00

Praktyczne informacje

Praktyczne informacje

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych:

Przy rejestracji lub przyjęciu oraz na każdym etapie postępowania medycznego osoby głuche, niedosłyszące mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub przeszkolonego w tym zakresie pracownika.
Tel. 85 74 50 607.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Gdzie zjeść :

Bufet ISS
W bloku A,  za windami na poziomie -1 znajduje się Bufet ISS. Można tam kupić gorące posiłki, zestawy obiadowe, sałatki, surówki, ciasta. Bufet prowadzi także sprzedaż posiłków dla rodziców z dowozem na oddziały.
Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek godz. 9:00-15:30

Bufet
bar

Na parterze, przy wejściu głównym do szpitala i znajduje się bufet, z miejscami do spożywania posiłków. Można tam kupić napoje zimne, kawę, herbatę, owoce, pieczywo oraz gorący posiłek.
Godziny otwarcia bufetu:
poniedziałek – piątek w godz. 7:30-18:00
soboty i niedziele w godz. 9:00-16:00

.
Automaty do napojów
automaty
Na terenie szpitala ustawionych jest kilka automatów, w których zaopatrzyć się można w napoje i przekąski. Przy wejściu głównym do szpitala od strony ul. Waszyngtona – automaty do zimnych napojów oraz przekąsek oraz automat do gorących napojów.
Wejście do budynku poradni Blok C – automat do zimnych napojów oraz przekąsek oraz automat do gorących napojów.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Apteka Akademicka :

DSC_4618 copyNa parterze, na holu głównym szpitala znajduje się ogólnodostępna apteka.
Godziny otwarcia:

poniedziałek – piątek godz. 7.30-18:00

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Kiosk:

RUCH

Na parterze, przy wejściu głównym do szpitala znajduje się kiosk. Można się tam zaopatrzyć w gazety, słodycze i napoje.
Godziny otwarcia kiosku:
poniedziałek – piątek w godz. 7:00-17:00
soboty w godz. 9:00-14:00

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Uwaga!
W związku z ryzykiem zachorowań na koronawirusa SARS-CoV-2 wprowadza się całkowity zakaz odwiedzin pacjentów. Przy dziecku może przebywać w ramach opieki pielęgnacyjnej całodobowo jedynie rodzic/opiekun dziecka.
UWAGA!
Pacjenci zgłaszający się do SOR-u, NPL-u oraz POZ-u z objawami ostrej infekcji dróg oddechowych (gorączka oraz jeden z objawów:kaszel, duszność, nadmierna potliwość, ból mięśni, zmęczenie), wchodzą wejściem od strony SOR. Pacjenci zgłaszający się do NPL-u, POZ-u lub SOR-u bez objawów infekcji dróg oddechowych lub w celu planowej hospitalizacji w godzinach 07.00 – 18.00 wchodzą wejściem przez poradnie od ul. Żelaznej, w godzinach 18.00 – 07.00 wchodzą głównym wejściem Szpitala i kierują się do rejestracji NPL/POZ lub rejestracji przyjęć planowych.
UWAGA !!!
W związku z zagrożeniem epidemią COVID–19 szpital ogranicza do niezbędnego minimum planowane pobyty w szpitalu w celu: przeprowadzenia diagnostyki oraz zabiegów diagnostycznych, leczniczych i operacyjnych, prowadzenia rehabilitacji leczniczej, świadczeń z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień, stomatologii, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, badań diagnostycznych wykonywanych ambulatoryjnie takich jak: tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, pet, gastroskopia, kolonoskopia, usg oraz badań profilaktycznych i przeprowadzania szczepień.

• W KAŻDYM PRZYPADKU BĘDZIE BRANE POD UWAGĘ RYZYKO DOTYCZĄCE STANU ZDROWIA PACJENTÓW I PRAWDOPODOBIEŃSTWO JEGO POGORSZENIA.
• PACJENTOM KONTYNUUJĄCYM OPIEKĘ W KONKRETNEJ PORADNI SPECJALISTYCZNEJ I WYMAGAJĄCYM OKRESOWEJ KONTROLI BĘDĄ UDZIELANE TELEPORADY TELEFONICZNE W GODZINACH PRACY;
• W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA;
• PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁASZAĆ TELEFONICZNIE;
• BEZ WYCHODZENIA Z DOMU MOŻNA TAKŻE SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE Z LEKARZEM RODZINNYM POZ/LEKARZEM NiŚOP, W CELU UZYSKANIA PORADY LUB RECEPTY NA KONTYNUACJĘ LECZENIA;


Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do w/w zaleceń. Dzięki zdalnemu kontaktowi pacjenta z lekarzem, znacznie ograniczamy możliwość rozprzestrzeniania się koronawirusa.
Uwaga!
W związku z zagrożeniem epidemią COVID–19 szpital zawiesza się do odwołania wykonywanie komercyjnych badań laboratoryjnych.
+