Szanowni Państwo,
minęło pierwsze pół roku prowadzenia w naszym Szpitalu nowej ankiety Pacjenta opracowanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Dotychczas łącznie otrzymaliśmy 3279 ankiet. Większość respondentów uważa, że Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im L. Zamenhofa jest godny polecenia. Pozytywne odpowiedzi na to pytanie stanowiły 83%.
Przekazaliście nam Państwo wiele pozytywnych, ciepłych słów – za które serdecznie dziękujemy.
Nie brakowało jednak uwag i wątpliwości co do pobytu w UDSK. Państwa opinie pokazują nam, że poziom udzielanych przez naszą placówkę świadczeń nie zawsze jest w pełni dla Państwa satysfakcjonujący. Dlatego rozpoczęliśmy wdrażanie zmian, które jak wierzymy pomogą nam się zmieniać na lepsze:
- Wszyscy kierownicy klinik oraz Dyrekcja szpitala zapoznają się regularnie z Państwa uwagami, są one omawiane na spotkaniach zespołów/odprawach, a w przypadku firm zewnętrznych przekazywanie Kierownictwu tych jednostek.
- Organizujemy szkolenia dla Pracowników z zakresu komunikacji czy praw pacjenta.
- W każdej klinice umieszczone zostały tablice, w których zamieściliśmy dla Państwa praktyczne informacje dotyczące funkcjonowania szpitala.
- Szpitalny Pełnomocnik Praw Pacjenta cyklicznie monitoruje przestrzeganie Praw Pacjenta w szpitalu i jest dostępny dla Państwa przez cały tydzień (I piętro pokój 6108, tel. 85 74 50 875).
- W przypadku chęci podzielenia się uwagami lub też pozytywnymi aspektami naszego szpitala zachęcamy do kontaktu z Działem Organizacji i Jakości (I piętro, pokój 6108).
Mamy świadomość jak wiele pracy jest jeszcze przed nami, niemniej jednak dzięki Państwu chcemy kontynuować wprowadzanie zmian.
Dlatego będziemy nieustannie zwracać się do Państwa z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety na temat jakości opieki w naszym Szpitalu. Chcielibyśmy zmieniać się i wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Link do ankiety: ANKIETA