Podsumowanie Ankiety Pacjenta za 2024 r.

Zdjęcie przedstawia kartkę papieru leżącą na stole, na której narysowane są buźki przedstawiające różne smutną minę i szczęśliwą minę

Szanowni Państwo,

Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku prowadzi cykliczne badania ankietowe wśród Pacjentów i ich Opiekunów. Służą one uzyskaniu wiedzy na temat oczekiwań, preferencji i doświadczeń. Analiza uzyskanych informacji umożliwia określenie przyczyn ewentualnego braku zadowolenia z uzyskanych usług medycznych i jednocześnie określenie mocnych stron funkcjonowania Szpitala. Efektem oceny opinii pacjentów jest zaplanowanie i wdrażanie działań naprawczych.

Badania przeprowadzane są w oparciu o formularz przygotowany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w Krakowie.

Ankietowani w 2024 r. wypełnili łącznie 6064 ankiety z pobytu w klinikach UDSK oraz 317 ankiet z wizyty w poradni (badanie to rozpoczęliśmy w listopadzie 2024 r.)

Przekazaliście nam Państwo wiele pozytywnych, ciepłych słów – za które serdecznie dziękujemy.

Nie brakowało jednak uwag i wątpliwości co do pobytu w UDSK. Państwa opinie pokazują nam, że  poziom udzielanych przez naszą placówkę świadczeń nie zawsze jest w pełni dla Państwa satysfakcjonujący. Dlatego rozpoczęliśmy wdrażanie zmian, które jak wierzymy pomogą nam się zmieniać na lepsze.

Zapraszamy do zapoznania się z analizą przeprowadzonych ankiet:

Mamy świadomość jak wiele pracy jest jeszcze przed nami, niemniej jednak dzięki Państwu chcemy kontynuować wprowadzanie zmian. Dlatego będziemy nieustannie zwracać się do Państwa z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety na temat jakości opieki w naszym Szpitalu. Chcielibyśmy zmieniać się i wychodzić naprzeciw Państwa oczekiwaniom.

Kliknij aby rozpocząć ankietę satysfakcji Pacjenta z pobytu w szpitalu

Kliknij aby rozpocząć ankietę satysfakcji Pacjenta z wizyty w poradni